Sunday, February 8, 2009

amore

tu: "Ho paura di dirti qualcosa di sbagliato.. Ti amo"
io: "Ridimmelo"
tu: "Ti amo"
io: "Non smettere mai di dirlo"
tu: "Ti amo ti amo ti amo.."
io: "Non sono mai stata così felice in vita mia"
tu: "Neanch'io"
io: "Così felice da toccare il cielo con un dito?"
tu: "No, molto di più, almeno TRE METRI SOPRA IL CIELO".

you: I'm scared to tell you something... I love you
Me: Say it again
You: I love you
Me: Don't stop but say it
You: I love you I love you I love you...
Me: I have never been so happy in my life.
You: Me neither
Me: Such happiness like this I could touch the sky with my fingers?
You: No, so much, your at lesat three meters away from blowing the sky away.

1 comment:

  1. Tre metri sopra il cielo è dei più belli libri che ho letto mai! Ho anche visto il film Ho voglia di te, la siconda parte :) Mi è piaciuto tanto! Non vedo l'ora di leggere il sicondo libro.

    :D

    ReplyDelete